Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb een vraagje, ik heb call of duty modern warfare 2 gekocht op de release. maar nu het probleem: na 1 uurtje spelen gooit hij me eruit. krijg ik zwart scherm een een fout iw4mp.exe werkt niet meer. als ik het spel opnieuw opstart dan past hij de resolutie vanzelf aan naar 600x800. en zo blijft het door gaan. iemand hier een oplossing mee of ervaring met deze fout? ik zou dit graag verhelpen iemand een idee? de drivers van videokaart zijn geupdate
Bij alle call of duty games zit een systeempje ingebouwd, deze checkt bij het opstarten van de game of hij de laatste keer goed afgesloten is, Bij het opnieuw starten komt hij dan ook met een schermpje waar je op Ja, Nee of Annuleren kan klikken.
Als je op Ja klikt: de instellingen terug naar het allerlaagste
Als je op Nee klikt: de instellingen blijven staan zoals ze stonden
Als je op Annuleren klikt: Huhh er gebeurt nikss:evil: (hij start gewoon niet)
Dit voorkomt natuurlijk niet dat je game elk uur crasht, maar het voorkomt wel dat je elke keer de instellingen weer opnieuw moet doen