Resolutie probleem!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kingkey

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Beste mensen,

Ik heb een probleem met het instellen van de resolutie..

Ik heb een pc geformateerd met daarop windows xp professional.
Voorheen heeft op deze pc ook windows XP professional gestaan, met dezelfde harwareconfiguratie.

Nu krijg ik het niet voor elkaar om ervoor te zorgen dat ik gebruik kan maken van een resolutie van : 1280 x 1024.

Windows XP heeft alles standaard geinstalleerd en herkent,dus geen foutmeldingen.

Ik maak gebruik van een Compaq S710 monitor en bij het opstarten geeft wndows aan dat er een Diamond fusion 3d kaart inzit.. Dit alles zou goed genoeg moeten zijn om de resolutie van 1280x1024 te kunnen krijgen, maar elke keer als ik die wil gebruiken, krijg ik een zwart beeld en kan ik niks anders doen dan de pc restarten.

Heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd zie ? of misschien een idee wat ik nog zou kunnen proberen ?

B.V.D

Ik heb een aantal drivers geinstalleerd gehad, maar hij blijft het probleem geven. Ik weet zo niet welke drivers ik ervoor moet gebruiken.

Het vreemde is dat windos xp zeg dat er een 3dfx voodoo banshee kaart inzit, terwijl hij tijdens het opstarten zegt dat er een diamond fusion in zit...

Heb je ook in Windows aangegeven dat je een Compaq S710 beeldscherm hebt ? (Firmware drivers)

Ja dat heb ik ook al gedaan. Volgens mij is het toch een probleem met de videokaart driver...

Kent iemand een programma ofzoiets, waarmee je kan zien welke videokaart je nu echt hebt ?? Want tot nu toe, ben ik alle drivers een voor een af aan het gaan en dat schiet niet hard op..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan