Resolutie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik heb een LG Flatron W2261V gekocht.

deze bevat een programmatje die als driver functioneerd.
gwoon een tooltje waarmee je de resolutie kleuren etc kan wijzigen en dan als profiel kan opslaan. ik heb maar 1 profiel en die is goed ingesteld. en default.

maar nu heb ik een probleem.
als ik mijn pc opstart en in het vista inlogscherm kom dan wijzigt hij mijn resolutie van 1920x1080 naar 1024x768 oid. idd word alles dan heel groot en lelijk en mag ik nog van geluk spreken dat ik nog net mijn inlogscherm kan zien.

als ik dan inlog kom zie ik mijn bureaublad en wijzigt hij mijn resolutie naar 1920x1080. opzich is het dus niet zo erg. maar als ik mijn pc lock of uitlog of als hij in de screensaver valt wijzigt hij mijn resolutie weer en moet ik het handmatig goed zetten. ik heb via de nvidia control panel, via windows en via het LG tooltje al mijn resoluties en instellingen goed en hetzelfde staan.

heeft iemand een soortgelijk probleem? en weet iemand hier een oplossing voor?

overigens is de monitor met een HDMI kabel aangesloten (DVI to HDMI converter op mijn 9800GTX+)

Gewoon het LG tooltje verwijderen en de software van je videokaart gebruiken

was alweer vergeten dat ik dit gepost had... mijn excuus...

ahum.. tooltjes verwijderd maar het probleem blijft nog steeds...

althans het probleem is grotendeels verholpen maar ik heb het nu alleen nog bij het inloggen.

dit maal wijzigt hij de resolutie zodanig dat ik nog wel alles kan zien (dus niets valt meer buiten beeld zoals toen ik het tooltje nog had)

alleen veranderd hij dus wel de resolutie naar iets lagers bij het inlog scherm van windows vista (waar je je account moet kiezen na het opstarten)

als ik vervolgens ingelogd ben wijzigt hij mijn resolutie wel weer naar de normale staat.

het tooltje is verwijderd en ik heb ook de laatste drivers van mijn videokaart geinstalleerd.

ik denk dat het aan mijn HDMI aansluiting ligt of dat het een issue van de monitor zelf is.

voor als iemand nog tips heeft ik hoor het graag.

Hallo ,

ik heb een acer aspire one en alles is sinds kort in het groot : pictogrammen , internet enzovoort ik heb gebrobeerd de schermresolutie te wijzigen , maar dat lutk niet , kan iemand mij alsjeblieft helpen ????:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan