Hallo allemaal.
Ik ben van plan om de volgende monitor te kopen:
Acer X223W 22 inch. Dit is een widescreen.
Met de volgende specificaties:
Resolutie van 1680 * 1050
Contrastratio van 2500:1
Responsetijd van 5 ms
helderheid van 300 cd/m2
Ik heb al bij veel sites gekeken wat de ervaringne waren van deze monitor. Veel mensen vonden hem goed en zeer geschikt voor media en films af te spelen.
Mijn vraag is nu of mijn videokaart deze monitor ondersteunt.
Ik heb een computer met windows ME erop draaien met daarin de volgende videokaart:
Asus AGP-V7100 32 mb/16 mb frame buffer + VGA
Er staat achter in het boekje van mijn videokaart wel een tabel met resolutie een tabel met resoluties die deze ondersteunt. Een maxium refresh rate tabel.
Deze loopt van 640 * 480 tot 2048 * 1536 maar de resolutie van 1680 * 1050 komt hier niet in voer.
Mijn vraag is nu of mijn videokaart welke hierboven te lezen is het beeldscherm wat ik wil kopen ondersteunt?
Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt
Robbert van der Hulst
Ik ben van plan om de volgende monitor te kopen:
Acer X223W 22 inch. Dit is een widescreen.
Met de volgende specificaties:
Resolutie van 1680 * 1050
Contrastratio van 2500:1
Responsetijd van 5 ms
helderheid van 300 cd/m2
Ik heb al bij veel sites gekeken wat de ervaringne waren van deze monitor. Veel mensen vonden hem goed en zeer geschikt voor media en films af te spelen.
Mijn vraag is nu of mijn videokaart deze monitor ondersteunt.
Ik heb een computer met windows ME erop draaien met daarin de volgende videokaart:
Asus AGP-V7100 32 mb/16 mb frame buffer + VGA
Er staat achter in het boekje van mijn videokaart wel een tabel met resolutie een tabel met resoluties die deze ondersteunt. Een maxium refresh rate tabel.
Deze loopt van 640 * 480 tot 2048 * 1536 maar de resolutie van 1680 * 1050 komt hier niet in voer.
Mijn vraag is nu of mijn videokaart welke hierboven te lezen is het beeldscherm wat ik wil kopen ondersteunt?
Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt
Robbert van der Hulst