resolutie TFT instellen, hoe?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Hoe verander ik de resolutie van een TFT scherm?
Ik krijg bij opstarten de melding dat ik dit beter kan veranderen? TFT 17 inch, nieuw

Gewoon, op het bureaublad met rechts klikken en dan naar eigenschappen en dan het tabblad 'Instellingen'.

Dank je....nu weet ik niet meer wat een goede instelling is....
Enig idee (TFT 17 inch)
voornamelijk internet, documenten gebruik:rolleyes:

Op welke resolutie heb je het nu staan?

En is dat de exacte melding die je krijgt bij het opstarten?

Ik weet niet hoeveel je scherm aankan maar ik denk 1280x1024. Maar je moet doen wat je zelf het fijnst vindt werken.

1280 bij 1024 wordt aanbevolen zie ik nu in een schermpje.
Hij stond op zijn laagst.
Bureaublad icoontjes worden wel erg klein zeg, scherper ook alles, té wat mij betreft.
Je schreef, wat je scherm aankan, kun je iets stukmaken als je het niet goed instelt (te hoog haakje is nu ook weer weg. Leuk zo´n nieuwe pc....:( :mad: ;)

of zie je het dan gewoon niet meer goed vraagteken:thumb:

Bij 1280 x 1024 mag je wel een vergrootglas op de neus zetten! Of kan je de letters ook nog apart vergroten?:confused: :thumb:

Lettertjes blijven iets 'achter bij doorlezen bv in mailbox, beetje onrustig vind ik dit.
Die grote letters, lage resolutie, wat is daar dan nadeel van? Of heeft dit enkel te doen met scherpte oid:p

Ik heb zelf wel 1280x1024 en vind dat prettig werken. Als jij dat niet zo vind kun je het best lager zetten. En het nadeel van een lagere resolutie is dat er minder op je scherm past. Zoals ik al zei, werk op een resolutie die jij prettig vindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan