resolutie valt weg bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

merbel

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
:o Ik heb sinds enige tijd een probleem met de beeldscherm resolutie na het opstarten van mijn computer.
Heel vaak krijg ik na het opstarten een scherm resolutie an 800 x 600 en alles supergroot terwijl normaal de resolutie op 1440 x 900 pixels staat.
Ik werk met vista business sp 2, videokaart is nvidia geforce 8400, beeldscherm hp w1907v.
Het is begonnen na het updaten van 3 weken geleden.
Wie kan mij hierbij helpen.

daar staat alleen een uitroepteken bij overige apparaten multimedia-videocontroller. ik heb al geprobeerd via het web het stuurprogramma hiervan te installeren maar dat konden ze niet vinden en ik heb ook echt geen flauw idee wat het voor een apparaat is want er is niets nieuws aangesloten.

misschien ben ik nu heel stom maar hoe werkt het ook al weer met een printscreen want ctrl c werkt niet

groetjes merbel

Jawel, die werkt wel de PRT-SCR toets (!!!) , alleen zul je voor het effect Word, Paint of Powerpoint moeten openen en dáár ctrl-v uitvoeren.

da lukt ook wel om hem in word te plakken maar dan krijg ik hem niet verder naar deze reactiepagina.:evil:

Jawel, de paperclip aanklikken bij het maken van een reactie en middels het subscherm naar de bijlage surfen en 'm dan uploaden. De grootte mag echter niet meer zijn dan 100 Kb, dus 'm in Paint of Powerpoint plakken en 'm opslaan als .jpg is handiger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan