resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basualdo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2007
Ik zit met de handen in het haar. Ik heb Windows ME opnieuw geïnstalleerd en kan nu maximaal een beeldschermresolutie van 640x480 krijgen.

Ik denk dat het aan de driver van de videokaart ligt. Staat nu op Standaard-PCI-videoadapter (VGA). De videokaart is een ASUS AGP-V7100. Ben op zoek gegaan naar stuurprogramma en heb (hoop ik de goede) ook gevonden. Ik slaag er echter niet in die te installeren.

Kan iemand me helpen?

Groet,

Basualdo

ja ligt inderdaad aan je video driver ,moet je ff halen bij de fabrikant van je kaart

Hoi !

Eerst chipset-drivers van je MOBO installeren (staan op een bijgeleverd CD'tje of op de site van de fabrikant), en DAN pas je videokaart-driver !

Greetz,

Harry.

ja ligt inderdaad aan je video driver ,moet je ff halen bij de fabrikant van je kaart

Dank je voor je snelle reactie Bertus!

Ik heb een mapje met vijf .DLL bestanden en een .DRV en .VXD gevonden bij Asus, maar weet niet hoe ik die installeer...

Tips?

Hoi !

Eerst chipset-drivers van je MOBO installeren (staan op een bijgeleverd CD'tje of op de site van de fabrikant), en DAN pas je videokaart-driver !

Greetz,

Harry.

Wow wat een technopraat! Wat zijn chipset-drivers van mijn MOBO? MOBO = moederbord? Ofwel eerst op zoek gaan naan fabrikant moederbord (heb geen CD'tje meer) en dan die drivers installeren?

Thnx,

Basualdo

Hoi !

Sorry, maar wat is er technisch aan ?

Als je XP opnieuw installeert zul je ook de drivers opnieuw moeten installeren !!

Staat echt in iedere handleiding, bijv. hier: http://www.schoonepc.nl/instal.html

Zijn die niet geinstalleerd, lukt in principe het installeren van de graka-drivers ook niet, zoals je blijkbaar al hebt ervaren.

Gewoon een handleiding lezen, helpt meestal het beste !

Succes,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan