resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakestok

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
330
de resolutie kan niet groter dan 1024 bij 768 maar toch moet hij kleiner kunnen maar hoe?
 
Tja, als je het schermpje gevonden hebt waarin je kunt zien dat 'ie niet hoger kan, dan moet je het schuifje naar links schuiven om de resolutie te verlagen.
 
dat heb ik gevonden maar het kan gewoon niet hij kan niet verder
 
de resolutie kan niet groter dan 1024 bij 768 maar toch moet hij kleiner kunnen maar hoe?

Wil je hem nu hoger of lager?

Overigens kan dat denkelijk als je de verversingsfrequentie veranderd van de monitor, een CRT?
 
Als "modi verbergen die deze monitor niet kan weergeven" staat aangevinkt bij beeldscherm, en de monitor staat op een te hoge frequentie voor die resolutie, dan gaat dat ook niet, is wel afhankelijk van je videokaart en monitor.

En is het nu een CRT of niet?:confused:
 
'zoveel verstand van computer heb ik niet en ik weet niet wat crt is en ik weet ook niet of ik de drivers heb geinstaleert
 
Kijk alles een na met dit progje, kun je zien wat er allemaal in zit en geef of je computermerk en type op of je moederbordmerk en type, zo ook van je videokaart.

CRT is een monitor met een beeldbuis, een TFT is een LCD monitor.
 
maar het is eigelijk alleen voor dat er meer dingen in de blauwe balk kunnen er kunnen nu maar 4 internet explorer dingen staan en dan gaat hij in 1 zeg mar dat er meer op kunnen
 
Zeg dat dan gelijk!:rolleyes: Recht klikken op de startbalk > 'Group similar taskbar buttons' uitvinken. Of in het nederlands natuurlijk;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan