Resolutieprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
148
Mensen, ik heb een probleem. Ik heb een redelijk nieuw scherm van "Prometium". Maar helaas is de enige resolutie die ik heb 800x600. De site van Prometium is offline en ik was dus op zoek naar een mogelijk (dacht zelf aan drivers) om een resolutie(s) hoger te gaan zodat ik mn spel Football Manager 2006 kan spelen. Heb net een nieuwe kast, maar een net wat ouder scherm (jaartje oud). Hoe kan ik een hogere resolutie instellen?

Het is trouwens een TV+PC monitor in 1.

Alvast bedankt!
 
Hallo BK4LIfe.

Lijkt er op dat het bedrijf Prometium, niet meer bestaat. Vond alleen wat links naar een forum uit 2003, waarin iemand bezig was de site www.prometium.nl te maken.

Groetjes Erik Rothuis
 
Heb je al eens een andere monitor geprobeerd? Het kan ook aan je videokaart liggen.
 
en nu :(

Ik heb een nieuwe kast met een nieuwe Radeon (ik weet niet precies welke) dus videokaart zal het wel niet zijn.



Wat kan ik nu wel doen dan???
 
Hoi,

Is dat de enigste resolutie die je kunt instellen wanneer rechtermuisknop op buraublad doet en dan eigenschappen/instellingen kiest..

Zoja, probeer dan eens nieuwe drivers uit..

Zonee.. dan zou je moeten zoeken naar een specieke driver voor de monitor, zat er geen cd'tje bij of iets dergelijks...

Groetjes, Dj Viper
 
Het lijkt er op dat je niet de juiste driver hebt geinstalleerd, omdat hij maar 800 bij 600 aangeeft.
 
schermresolutie instellings problemen hebben altijd met je videokaart te maken, danwel hardware matig danwel de drivers. het is dus erg belangrijk dat je erachter komt wat voor radeon je hebt. als je die post kunnen wij daar weer verder mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan