Heb een website gebouwd waarbij de schermopbouw ( teksten, plaatjes, buttons enz. )is gebaseerd op resolutie 1280x1024, daarin ziet het er dus 'best wel gelikt' uit, za'k maar zegge. Heb het ook wel zover dat het er op kleinere resoluties ( neem zelf 1024x768 als referentie ) ook 'toonbaar' uitziet, maar dan wel met veel verticaal gescroll. Mijn ideaalbeeld is dat de schermindeling zoals ik die op 1280x1024 zie, automatisch wordt herschaald zodat ik op resolutie 1024x768 ( or whatever ) zeg maar 'uiterlijk' hetzelfde beeld krijg. Heb in css al zoveel mogelijk % en px gebruikt omdat ik uit de documentatie had begrepen dat deze 'formaten' relatief t.o.v. de resolutie waren en dus het totaalbeeld in het kader daarvan zouden herschalen .... blijkbaar niet ( helemaal ) dus 
Meerdere css-en ( voor praktisch elke resolutie een eigen ), zoals ergens gesuggereerd werd, is mij te omslachting en denk ook niet dat dat sowieso een handige oplossing is. Hoeveel resoluties wil je dan gaan 'afschermen' en hoe wil je dat op den duur allemaal gaan onderhouden?? Kortom, dit moet toch met ��n css te regelen zijn, alleen HOE?????

Meerdere css-en ( voor praktisch elke resolutie een eigen ), zoals ergens gesuggereerd werd, is mij te omslachting en denk ook niet dat dat sowieso een handige oplossing is. Hoeveel resoluties wil je dan gaan 'afschermen' en hoe wil je dat op den duur allemaal gaan onderhouden?? Kortom, dit moet toch met ��n css te regelen zijn, alleen HOE?????