Responsive mobile menu

• Onderwerp starter Onderwerp starter bron
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bron

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
13 aug 2013
Beste Helpmij mensen,

Op deze testlocatie heb ik het SlickNav responsive menu gezet. Hierin heb ik de css opnieuw opgezet en een aanpassing in de Javascript gemaakt zodat het menu als accordeon * werkt. Mijn vraag aan jullie is of er in je mobile browser (welke) iets niet goed werkt?

Alvast bedankt!!
Ronald

* accordeon menu: klik je op item 4 dan gaat item 2 automatisch dicht (en andersom ook)

Laatst bewerkt:
Wil iemand een reactie plaatsen, ook als het wel goed werkt?
Het gaat om de werking op een smartphone :)

Op mijn Galaxy I9000 werkt het niet zoals je omschrijft. Ik moet eerst item 2 dichtzetten voordat ik item 4 kan openen. Doe ik dat niet en kies ik bij geopende item 2 toch voor item 4, verdwijnt het menu kan ik alleen via het hoofdmenu weer verder.
Omgekeerd, als ik item 2 dicht heb staan en dan item 4 kies, vervolgens weer item 2 kies, dan werkt het wel zoals je aangeeft. Blijkbaar heb je item 2 en item 4 niet identiek opgebouwd?

Hoi Veng,

Bedankt voor je input. Voor mij wat te sleutelen.
Welke Android versie heb je erop staan?

hey bron,

Als je google chrome gebruikt en op de pagina zelf bent kun je door op de F12 toets de codeviewer openen, links bovenin staat dan een tel afgebeeld. door daarop te klikken kun je op verschillende formaten en platformen je website en menu testen in mobile view.

Groet

infinitey, bedankt voor je reactie.

Yep, je kan inderdaad de weergave bekijken maar helaas niet de werking controleren als een echte phone of tablet.

Ik gebruik normaal Bootstrap voor mijn websites maar omdat de bestanden hiervan vrij groot zijn wil ik een klein deel van Bootstrap gebruiken in combinatie met andere cross-browser scripts.

Bij dit menu gebruik ik het SlickNav menu dat ik heb aangepast voor handiger gebruik. Oude browsers ondersteun ik niet meer.

Als iemand een alternatief weet voor dit menu dan hoor ik het graag :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan