Restart gewoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angeloportier

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Hallo,

Tegenwoordig heb ik gewoon pc restarts,Ik speel meestal een halfuurtje World Of Warcraft
en dan geburt het

Mn scherm valt uit en de computer restart gewoon zonder enig Blauw scherm,Er staat geen
vinkje bij automatische restarten dus ik zou er een moete krijge...

Het rare is dat ik uren op het internet zou gaan zonder enige restart maar vanaf ik een halfuur WoW speel krijg ik dit :confused:

-AP.

Mijn 1e ingeving is een warmteprobleem van of je processor of je videokaart.

Zijn beide stofvrij?

Hier hebben mensen hetzelfde probleem (beschreven) en worden wat suggesties voorgesteld. (Even naar beneden scrollen op die pagina)

Laatst bewerkt:
Mijn 1e ingeving is een warmteprobleem van of je processor of je videokaart.

Zijn beide stofvrij?

Denk ik wel de twee platen van de pc zijn eraf en er staat een ventilator aan de rechterkant dus ik denk niet echt dat er stof is..

En Pasja die link hielp niet echt veel,het kwam allemaal neer op een bsod te krijgen door automatisch restarts uit te vinken.

Daar kan ik vrij kort over zijn; Nee da's niet helemaal waar, dan heb je (kennelijk) niet de moeite genomen om de lager op de pagina staande postings aandachtig door te lezen. (Heb ik wél gedaan en ik bezit noch de game, noch het probleem...............)

Laatst bewerkt:
Ja ik heb dit over het hoofd gezien: WTF en WDB folder deleten wat toch vrij raar klinkt sinds ik het nog maar gisteren geinstalleerd heb.

Nee heb je..............
Die site is wellicht dé / één van de plek(ken) waar je er goed aan doet je probleem voor te leggen.

Maar wel met je mail adres van je provider.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan