restore windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo, mijn vader heeft een compac Pressario van denk ik 3 jaar oud overgenomen. Nou weet ik dat er bij compac een restore-mogelijkheid bestaat om als je bv problemen hebt je complete pc kan "restoren", wel zijn dan je gegevens verdwenen, maar Windowsj is dan wel als nieuw. Ik heb wel een cd rom aangetroffen met restore erop, maar hoe verder. Bedankt Greg

stop de cd in de cdrom speler en start de pc.
als je start scherm hebt kies je voor del of f2 om in de bios te komen .
zoek dan naar de optie opstarten en kies dan voor de optie opstarten van cdrom
als de pc dan wordt opgestart start hij vanaf cd en dus begint hij met de recovery volg dan de instructies van het scherm.!!
succes

restore compac

Ik weet wat je bedoeld met die restore van compaq. Die kun je alleen gebruiken als je de 2 setup cd's hebt gebruikt om je windows te installeren. Als je zelf een andere windows erop zet kun je niet gebruik maken van de compaq restore. Je bent overigens ook gebonden aan de soft- en hardware die compaq op de cd heeft staan. Als compaq b.v. zelf windows 98 installeerd en jijzelf xp, dan kun je de restore wel vergeten. Dus je moet kiezen... Gebruik je de software van compaq, dan kun je de restore gebruiken... anders niet :-(

Groetjes Lientje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan