• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Resultaat in VET weergeven

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rjay
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rjay

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2019
"Hallo"
Zie de bijlage met 1 beveiligd [zonder code] en niet beveiligd werkblad.
Als het selectievakje is aangevinkt verschijnt de uitkomst [€125,00]
Mijn vraag; de €0,00 in de 'uitkomst' staat als basis niet in het vet. Nu wil ik de aangevinkte uitkomst in het vet krijgen [€125,00]
Hoe krijg ik dat op een eenvoudige wijze?
Als het even kan, graag het antwoord in de bijlage retour.
Alvast bedankt, Gr. Ruben

Bijlagen

Code:
Eng =$XFD$2=TRUE
Ned =$XFD$2=WAAR
Via deze voorwaardelijke opmaak formule moet het lukken

Het is maar één stap :). Maak een nieuwe regel aan op D2, type: Formule gebruiken. In het vakje "Waarden opmaken ..." typ je: =$XFD$2=WAAR en met de knop <Opmaak> kies je de Tekenstijl Vet. Meer is het niet. Kan zowel op een beveiligd als een niet-beveiligd werkblad. Overigens wonderlijk dat je JP vraagt de oplossing van iemand anders uit te leggen :).

Het is maar één stap :). Maak een nieuwe regel aan op D2, type: Formule gebruiken. In het vakje "Waarden opmaken ..." typ je: =$XFD$2=WAAR en met de knop <Opmaak> kies je de Tekenstijl Vet. Meer is het niet. Kan zowel op een beveiligd als een niet-beveiligd werkblad. Overigens wonderlijk dat je JP vraagt de oplossing van iemand anders uit te leggen :).

Thxs en van JP,, foutje [;)/B]

Thxs en van JP,, ;)

En quooten is ook niet nodig. laat staan twee keer :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan