resycled\boot.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kharlan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
hey ik heb al veel over het probleem opgezocht en kwam tot de coclusie dat er 2 opties zijn om het op te lossen

1 was door alle autorun.inf te verwijderen
2 malware te installeren en die het te laten verwijderen

probleem in beide gevallen is dat ik de autorun.inf bestanden niet kan vinden en malware ze dus ook niet kan verwijderen

dus het probleem dat ik mijn schijf niet kan benaderen via dubbel klik blijft voort bestaan misschien dat iemand een andere oplossing heeft

ps. ja ik heb verborgen mappen weergeven aanstaan. maar kan nog steeds geen autorun.inf bestanden vinden, ook niet via zoek optie. misschien dat iemand hier nog iets anders over weet dan hoor ik het graag

alvast bedankt :)

Installeer a-squared Anti-Malware 4, die kun je 30 dagen volledig gratis gebruiken.
Updaten, en het hele systeem scannen en gedetecteerde malware verwijderen.

Updaten kan de eerste keer redelijk lang duren, maar het is het wachten waard.

Scan ook USB sticks en externe harde schijven.

Installeer a-squared Anti-Malware 4, die kun je 30 dagen volledig gratis gebruiken.
Updaten, en het hele systeem scannen en gedetecteerde malware verwijderen.

Updaten kan de eerste keer redelijk lang duren, maar het is het wachten waard.

Scan ook USB sticks en externe harde schijven.

ja ik had Malwarebytes' Anti-Malware gedraait maar dit leverde jammer genoeg niets op :<
en verdere externe schijven heb ik op dit moment niet aangesloten en ook neit van plan tot het probleem zich verholpen heeft

maar ik zal a-squared anti-malware4 even proberen :)

Het gaat er niet om of externe schijven of USB sticks op dit moment zijn aangesloten.
Wanneer die ook besmet zijn met deze malware zullen ze de volgende keer wanneer ze worden aangeslotem het syteem direct weer infecteren.

En Malwarebytes' Anti-Malware is een goed programmaatje maar kan ook niet alles.... was het maar waar dat alles is op te lossen met 1 klein programmaatje :D

Doe eens een scan met superantispyware
http://www.superantispyware.com/down...NTISPYWAREFREE (Klik op de Free Home Editie)

Als die er nu nog is

http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=12 (even 3 berichte naar beneden scrollen, daar staat ''Handleiding Hijack'' die moet je even volgen

ok bedankt :) en superantispyware ook gedraait maar heeft eht probleem jammer genoeg ook niet verholpen

en het virus werd gisteravond actief en sinds vorige week geen externe hdd of sticky's meer aangesloten gehad maar ik zal die voor de zekerheid ook even scannen

Kharlan, scan dan eerst je hele systeem. Dan zal de malware op het systeem worden verwijderd. Daarna pas de externe disk en USB sticks aansluiten en scannen. Op die manier worden ze niet direct bij het aansluiten besmet.

bedankt voor alle oplossingen.

het is gelukt,
door in plaats van snel scannen volledige scan aan te zetten hij heeft zowel op de C: als op de D: schijf het mapje resycled gevonden en verwijderd nu zijn beide schijven weer toegankelijk

bedankt nog maals voor alles :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan