Retestrak XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Als ik windows xp (retestrak) heb geinstalleerd en wil opstarten geeft hij een error
*** STOP: 0x0000007B (0xF894D528, 0x0000034, 0x00000000, 0x00000000) Het enige wat wordt gegeven is windows is afgesloten om schade te voorkomen. En mogelijke oorzaken eronder die niet kunnen omdat de schijf (volgens mij) geformateerd is. De cd die ik heb gekregen is echter niet bootable dus k weet niet miss ligt het daaraan, dat k windows gewoon schoon moet installeren? Iemand oplossing? (ik heb zelf ookal op www.helpmij.nl gekeken op dat forum maar niks wijzer geworden)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de schijf geformateerd zou het virus niet mee zijn geformateerd? In principe is dat ook alleen maar een programma dus dat zou ook gewoon gewist worden. Ik wacht nu op een andere versie van die windows dus misschien is dat de oplossing.

Het lijkt me eerder dat de Retestrak XP een essentiele driver mist.
Heeft deze pc SCSI/RAID devices ?

Laatst bewerkt:
Als dat virusje in het mbr zat en je hebt alleen maar geformatteerd, zit ie er nog even zo vrolijk......

Maar een vergeten driver is ook een optie..... maar dan had de strakke **** toch wat last van cel***itis...

De autocorrectie gaat wel heel erg ver als je niet eens meer de officiele benaming van "sinaasappelhuid" kunt gebruiken... elke Libelle, Margriet, etc. staat er vol mee......

Laatst bewerkt:
lol waar gaat het over :P,volgens mij ligt het aan die cd want elk ander os werkt gewoon op die harde schijf aangezien de schijf ook nog is nieuw is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan