Return mail doet PC vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darcos

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2003
Samen met Outlook Express gebruik ik ook Incredimail.
Door het versturen van een te grote hoeveelheid (ca. 70 MB) mail komt er op mijn Incredimail een return mail “Mailer-Daemon@ns2…” Deze wordt zelfs 7 maal herhaald.( dus 7 x 70 MB)
Wanneer ik op deze mail inklik om hem te verwijderen geraakt mijn PC telkens vast en kan ik deze returns onmogelijk weg doen. Ik moet dan ook altijd resetten om mijn PC verder te kunnen gebruiken
Hoe krijg ik deze return mails kwijt.

Darcos

Ik heb mijn PC gescand en heb geen virussen.
Kan het niet te maken hebben met het virtueel geheugen die te klein is?

Darcos

Sla eerst de mails op die je nog bewaren wilt uit je postvak in en sluit daarna outlook express af. Vervolgens ga 'start-zoeken' en gaat daar zoeken naar postvak in.dbx als je deze gevonden hebt moet je dat bestand verwijderen, daarna Outlook weer starten waarbij automatisch een nieuwe postvak in.dbx gemaakt wordt.
Mocht het bestand nog binnen komen kan je het rechtstreeks van de mailserver verwijderen via http://www.postbakje.nl/ , je hebt hierbij wel de inlog gegevens van je eigen provider nodig.

Gezien de grote hoeveelheid mail dat ik nog wil bewaren heb ik "Incredimail" niet afgesloten. Ik vond wel in de "Local Stettings" een "Inbox" van Incredimail. Zie foto. Ik kan dit IMH- bestand echter niet openen.
Ik veronderstel ook dat, als ik het verwijder, ik al mijn mails kwijt ben?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan