return to the castle wolfenstein

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hallo

Ik heb dus die spel rtcw maar ik kan alleen niet online komen weet iemand hoe en wat ik daar nodig voor heb ...ene keer zegt ie (banned cd key)?
de andere keer zegt het invalid cd key?

kan er iemand mij helpen want ik sta te popelen om hem te spelen !!!

ALvast erg bedankt!

Michael.J

Banned CD key is een key die te vaak gebruikt is en daardoor als illegaal wordt bestempeld.

Heb je een kopie? Of heb je kopietjes uitgedeeld?

hoi

hallo

Het is een orginele maar je heb toch wel online cracks of zo ,,,alleen het werkt niet op deze spel???call of duty wel?

michael.J

Re: hoi

Geplaatst door michael.J
hallo

Het is een orginele maar je heb toch wel online cracks of zo ,,,alleen het werkt niet op deze spel???call of duty wel?

michael.J

Online cracks bestaan niet. Waarom je niet met het originele spel online kan, ligt waarschijnlijk aan het probleem dat alle key's voor dat spel inmiddels wel bekend zijn en dan ook worden gebruikt. Anders zou ik het niet weten.

Je hebt toch wel de key ingevoerd die je bij het spel kreeg he?

antw

Hallo

Ja , ik heb de originele key ingevoerd en een andere maar geen van beide doet het ..?

Michael.J

Re: antw

Geplaatst door michael.J
Hallo

Ja , ik heb de originele key ingevoerd en een andere maar geen van beide doet het ..?

Michael.J

Dan heb je het niet goed ingevoerd. Probeer de key es in te typen met zowel capslock aan als capslock uit. En zet de streepjes er ook tussen.

Dus dan wordt het zoiets:

XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XX

Of :

xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xx

Die code moet zoiezo wel werken als je daadwerkelijk een originele cd gebruikt in de Singleplay-mode.

Re: antw

Geplaatst door michael.J
Hallo

Michael.J

heb je het spel soms over gekocht van iemandt anders ??
in dat geval heb je kans dat hij het spel nog op zijn pc heeft staan en dus de key in gebruik heeft .

als je hem in de winkel heb gekocht kan je eventueel terug gaan en om een spel vragen waar wel een goede key bij zit .

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan