Hallo,
Ik hoop dat ieman mij kan helpen.
Hoe zorg ik ervoor dat de asp pagina aangeroepen vanuit de dialogpopup, gaat draaien in de "oorspronkelijk" frameset van waar de popup is aangeroepen? Hiermee te voorkomen dat er nieuw IE scherm geopend wordt.
Ik heb een popup dialog window gemaakt. Deze roep ik als volgt aan:
Vervolgens kan de gebruiker op deze dialog iets invullen. Indien de gebruiker op de ok button drukt roep ik een nieuwe asp pagina aan:
Dit werkt verder goed. ECHTER bij het openen van de nieuwe page wil ik niet dat er nieuw IE scherm geopend wordt maar dat deze in het frame van waaruit ik de popup dialog heb aangeroepen dus:
Alvast bedankt
Ik hoop dat ieman mij kan helpen.
Hoe zorg ik ervoor dat de asp pagina aangeroepen vanuit de dialogpopup, gaat draaien in de "oorspronkelijk" frameset van waar de popup is aangeroepen? Hiermee te voorkomen dat er nieuw IE scherm geopend wordt.
Ik heb een popup dialog window gemaakt. Deze roep ik als volgt aan:
Code:
if ("<%=Revision%>" == 0) {
var url = "../zElectrabelGas/KV_Dialog_DealOffer.asp?SessionId=" + Form1.SessionId.value +
"&Title=" + "Deal confirmation" +
"&MultiSite=" + "<%=IsMultiSiteCustomer%>" +
"&CustomerID=" + Form1.CUSTOMERID.value +
"&UIDCONTRACT=" + "<%=getContract("UIDCONTRACT")%>" +
"&Action=" + "../zElectrabelGas/KV_DropDownActions.asp";
window.showModalDialog(url, '', "dialogHeight:280px;dialogWidth:460px;help:no;scroll:yes;resizable:yes;status:no;unadorned:yes;center:yes;edge:raised;");
}
else {
window.location.href="../xNico/KV_test.asp?SessionId=" + Form1.SessionId.value +
"&InputParams=0" +
"&Command=DealOffer";
}
Vervolgens kan de gebruiker op deze dialog iets invullen. Indien de gebruiker op de ok button drukt roep ik een nieuwe asp pagina aan:
Code:
function Action() {
if (ValidUserInput(false)) {
window.close(); //Close popup
window.location.href = "<%=lAction%>" + "?SessionId=" + frmPopup.SessionId.value +
"&CONTRACTID=" + "<%=ContractId%>" +
"&UIDCONTRACT=" + "<%=getContract("UIDCONTRACT")%>" +
"&REVISION=" + "<%=Revision%>" +
"&InputParams=" + frmPopup.X_INPUTVALUE.value +
"&Command=DealOffer";
}
}
Dit werkt verder goed. ECHTER bij het openen van de nieuwe page wil ik niet dat er nieuw IE scherm geopend wordt maar dat deze in het frame van waaruit ik de popup dialog heb aangeroepen dus:
Code:
function NavForm()
location.replace("../ccs/load.html"); //Deze moet in het frame van de aanroep draaien!! Hoe??
top.frames['frmMain'].location.replace("../ccs/load.html"); //Dit opent ook nog een nieuw IE scherm
}
Alvast bedankt