Reuzefout in Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freya

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2002
Berichten
34
Hello ,

Ik heb een reuze kopierfout gemaakt, met als gevolg
als ik via bureaublad een nieuwe map of zo wil maken ik een foutmelding krijg van Explorer!

Fout dus in ModuleSHDOC401.Dll op 17F:5001f4f8
Ik kan dus nergens meer een nieuwe map maken!

Ik denk dat dit een vraagje is voor de hele knappe koppen onder jullie. Ik heb nu eenmaal een niet voor de handliggende fout gemaakt, en het blijkt moeilijk of gewoonweg niet te herstellen. Voor ik overweeg om te formatteren, wil ik het nog eens langs deze weg proberen ! Dank jullie in elk geval al voor de aandacht!
Freya.
 
Als je bij software in configuratiescherm Explorer wilt verwijderen, krijg je ook een keuze om te herstellen.
Heb je dat al geprobeerd?
 
wjang> Hoe kan je Explorer nu verwijderen :8-0:
hij heeft het over Explorer niet Ie ;)
Freya>
Pak je windows cd-rom en zoek of dat bestand erop staat.Als dat erop staat zet je het in de map waar het hoort. (System32/system)
 
Hai, Freya terug....

Ik werk dus met Windows 98, vergeten te vermelden!
Ik zal denkelijk een beetje specifieker moeten zijn!
De fout die ik gemaakt heb is enig in zijn soort!
Ik heb wegens omstandigheden een PP-Voorstelling
opgeslagen in de map Content onder Temporary Internetfiles! Toen heb ik het helemaal te bont gemaakt,
dat bestand geknipt en geplakt in mijn Documenten!
Toen ging me bakske aan het dansen natuurlijk !
Gevolg: Windows opnieuw opgezet en Internet explorer
opnieuw geinstalleerd en nog is die fout niet weg !
Het was denkelijk niet een van mijn slimste dagen ...

Knap wie daar een oplossing voor vindt !
 
VAUTJE bedankt

Je hebt inderdaad een niet echt voor de hand liggende fout gemaakt, op een of andere wijze heb je er voor gezorgd dat de geschreven software van EPLORER veranderd is, dat is ook wat hij vermeld, de 17 verwijst als het goed is naar het regel nummer vd software prog.
Ik denk dat je alleen zou kunnen proberen inderdaad een zelfde prog te vinden vvan iemand met exact de zelfde windows versie als die van jouw.
Dan zou je Eplorer.exe kunnen vervangen voor een nieuwe.
Dan zou die melding weg moeten zijn of je krijgt een nieuwe, dan weet ik wel dat het niet aan de eplorer software legt.
maar goed, mischien kan een schone instalatie nooit geen kwaad.
 
Ja ja

Bennie, ik had niet het probleem maar goed gevonden hoor.
Knap werk maar weer, flink gezocht denk ik.
 
Freya terug..
Hallo,

Voor wat die reuze fout in Explorer betreft, zou het kunnen dat ik een foute koppeling heb gemaakt ?

Op- Internet- Geschiedenis staat er in een Map onder
Easy Windows( waar die naam vandaan komt weet ik niet) die foute module. Er is inderdaad iets gedownload toen ik Internet Explorer opendeed !

Thanks!!!
 
Door het bezoeken van een bepaalde website, of het installeren van een programma (maar ik vermoed het eerste), is dat geïnstalleerd. Zie voor het verwijderen, mijn eerdere bericht.

Groetjes,
Bennie
 
Hello,

Freya dus terug van weggeweest!

Niemand durfde het aan om die fout te herstellen...
Tenminste als die al te herstellen viel!
Dus zat er niks anders op dan te formatteren !

Groetjes..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan