Review op dit boek

Status
Niet open voor verdere reacties.

lapje

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hi,

Ik ben van plan om dit boek te kopen, Programmeren in Java met BlueJ maar ik heb verschillende meningen erover gehoord.
Mijn vraag is dan ook; is het goed (voor mij)? Ik ken de basis van java al, en ben dus op zoek naar het ingewikkeldere. Is dit boek wat ik nodig heb, of iets compleet anders?

Misschien ook handig om mn doel erbij te zetten; een emulator maken en uiteindelijk een eigen game. Zoals ik al zei, ik ken de basis maar verwacht niet dat ik zomaar iets uit mn mouw schud o-o.

Danku =]
----------
Sorry nog een vraagje xD. Het is toch in het Nederlands he?

Laatst bewerkt:
zeer interessant
vooral dit
Deze derde editie is volledig bijgewerkt voor Java 5.0 en gaat uit van een nieuwe versie van BlueJ.

maar 2 versies achter
en

zeer interessant
vooral dit
Deze derde editie is volledig bijgewerkt voor Java 5.0 en gaat uit van een nieuwe versie van BlueJ.

maar 2 versies achter
en

En = engles neem ik aan?
En ik neem ook aan dat zeer interessant dan sarcastisch is.

Heb je misschien een suggestie over wat een beter boek is?

Dankje voor de reacties iig ;].

Laatst bewerkt:
het is gewoon nederland boek hoor. kijk bij inkijk exemplaar! lijkt mij handig boek. maar dat het 2 versies achterloopt maakt denk ik niet veel uit. omdat de basis van die taal altijd het zelfde blijft.(dit is een eigen ingeving correct me if i'am wrong.)

Ik wil je er enkele docs per mail geven only opensource dev.
maar dan moet je het doel geven omdat java zeer uitgebreid is.

Ik wil je er enkele docs per mail geven only opensource dev.
maar dan moet je het doel geven omdat java zeer uitgebreid is.

Mijn doel is om een emulator te maken voor een bestaande game (MMORPG 2D Side-scrolling). mijn email: beyondgodlike@live.nl

Dankje voor de moeite
------------
Volgens mij moet ik voornamelijk Java I/O kennen om opweg te kunnen. Ik heb eerlijk gezegd hiervan nog geen idee what het is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan