Revo Uninstaller of Ashampo Uninstaller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Wie geeft mij raad? Welke is de beste: "Revo Uninstaller" of "Ashampo Uninstaller" Welk is eventueel het verschil tussen beide?

Zelf gebruik ik sowieso nooit iets van Ashampoo, want dan word je overspoelt door Spam.

Revo is in ieder geval een uitstekend programma!

Goedemorgen,

Gebruik zelf ccleaner heeft de zelfde functie's en bevalt prima

Toch werkt CCleaner anders....
De Uninstaller start gewoon het het Windows uninstall programma op en doet verder zelf niets extra's.
Revo gaat automatisch op zoek naar achterblijvende bestanden en register-verwijzingen.

Hoi Mr music,

Oke dat is misschien handig, maar als ik na de-installatie de register doe komt het toch op het zelfde neer of zit ik nu mis?

Hoi Mr music,

Oke dat is misschien handig, maar als ik na de-installatie de register doe komt het toch op het zelfde neer of zit ik nu mis?

Klopt, maar die actie moet je dan zelf ondernemen, Revo doet dat automatisch

uninstallers laten ook nog resten achter,gebruik na die actie de zoek functie maar eens:p

Ik adviseer Revo uninstaller. Zelf gebruik ik het al een poosje en het is een uitstekend programma.

Ik adviseer eigenlijk Youruninstaller 2010......ook deze laat wel eens sporen achter maar in mijn ervaring minder als de eerder genoemde programma's.
Probeer het gewoon eens uit en kijk via de zoekfunctie welke het best opruimt.

Verder met mrmusic eens dat Ashampoo erg van mailen houd om het zo maar eens te zeggen.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik tot nu, en tot mijn voldoening (?), Revo Uninstaller. Probleem echter is dat je niet kan controleren of Revo Uninstaller wel degelijk alles verwijdert. Of bestaat er daarvoor ook wel een methode? Terrarabo, hoe kan ik, via de zoekfunctie, controleren of alles is opgeruimd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan