revo uninstaller

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik gebruik al jaren het programma revo uninstaller,maar kan het ook zo zijn dat dit programma te veel weggooit want voorheen had ik op mijn bureaublad normale iconen van: nero smartstart, total commander, vlc mediaplayer enz., maar nu zijn alle icoontjes vervangen door het standaard icoon van Microsoft.

revo uninstaller vraagt dan wel toestemming om geselecteerde bestanden te verwijderen, maar hoe weet ik dan wat ik wel en niet kat verwijderen en hoe krijg ik mijn originele icoontjes weer terug??

Alle icoontjes zijn standaard, wat is standaard dan? alles weg, of icoon veranderd?

dit zijn standaard icoontjes van microsoft, maar weet jij nou een antwoord op mijn vraag of niet?

Bijlagen

• icoon.jpg
    icoon.jpg
    6 KB · Weergaven: 16
Revo geeft altijd vetgedrukt aan welke onderdelen bij de de-installatie horen en daarom weg kunnen.

Het lijkt me sterk dat van andere applicaties alleen de icoontjes weggegooid zouden worden, zonder dat de software zelf geraakt wordt.

ik had alles geselecteerd dus ook de niet vetgedrukte tekst en achteraf bleek dat ook debijbehorende software verdwenen was

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan