Richfind verwijderen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

meloen82

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Hallo allemaal,

Ik wil het programma richfind verwijderen. Op deze site vond ik al een heleboel info maar ik kom er toch iet goed uit. Hier is mijn logfile;

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 21:04:53, on 25-12-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Ik hoop dat iemand mij wil helpen. Ik heb zo'n idee dat er nog meer spyware opstaat dat er af moet maar ik herken het niet zo goed. Vandaar dat ik jullie hulp vraag

Alvast bedankt en een vrolijk kerstfeest allemaal!!

Groetjes Milou

Laatst bewerkt door een moderator:
ATTENTIE!!! Lees dit in verband met het plaatsen van een LOG! (08-12-2004 tot 08-01-2007)
--------------------------------------------------------------------------------
Omdat het aantal logs schrikbarende vormen begon aan te nemen is Helpmij een samenwerkingsverband aangegaan met het ASO (AntiSpywareOffensief) forum. Op dit forum zijn meerdere (internationaal) bekende helpers aanwezig.
Hoe moet ik nu een Hijackthis log plaatsen?
1. Ga naar www.antispywareoffensief.nl en registreer je daar, dit is nodig om de log te kunnen plaatsen.

2. Na het registreren en activeren van het account klik je hier en plaats je log die aan de regels voldoet. Wij beseffen dat het vervelend is dat u zich weer moet registreren bij een ander forum, maar dit is voor ons een zekerheid om de service en continuïteit te waarborgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan