POWERMERCEDES
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 okt 2004
Om te beginnen excuses voor verkeerde plaats zetten van me log,verders heb ik niks zelf gefixt programma is erg klein,simmpel maar werkt wel op U verzoek heb ik backup teruggezet MAAR...............probleem bestaat na herstart PC,komt telkens terug mijn ad/aware en/of hijack programma staan niet continue te draaien zoals mijn antivirus het wel doet moet telkens met de hand d.m.v. klikken programma activeren zoekt,verwijdert of vernietigd maar komt weer terug
In internet explorer staat alles op HOOG
antivirus draait op update van vandaag,windows ook,heb firewall en SP2
Hoe kan ik in godsnaam hiervan afkomen werkte ff 5 minuutjes supersnel zonder problemen en toen was die grote banner erweer niet te verklaren
Ik heb alles aandachtig gelezen alles wat ik heb gelezen heb ik gedaan is niet van toepassing voor mij
Wie komt met raad nogmaals excuses voor overgevoelige caps-locks,uitroep&vraagtekens,verkeer plaatsen van mijn probleem
maar waar zit de oplossing NU
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 22:55:13, on 17-10-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
In internet explorer staat alles op HOOG
antivirus draait op update van vandaag,windows ook,heb firewall en SP2
Hoe kan ik in godsnaam hiervan afkomen werkte ff 5 minuutjes supersnel zonder problemen en toen was die grote banner erweer niet te verklaren
Ik heb alles aandachtig gelezen alles wat ik heb gelezen heb ik gedaan is niet van toepassing voor mij
Wie komt met raad nogmaals excuses voor overgevoelige caps-locks,uitroep&vraagtekens,verkeer plaatsen van mijn probleem
maar waar zit de oplossing NU
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 22:55:13, on 17-10-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Laatst bewerkt door een moderator: