Richtvizier instellen bij mohaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hoi,

Ik speel mohaa en ik zoek de plek waar je het richtvizier (crosshair) kan instellen. Nu speel ik met zo een rood klein kruisje, is bijna niet te zien.
Weet iemand waar die optie zit?

groet,

Robin

Ziet er goed uit Jarrin, bedankt! Maar waar kan ik nu dat richtkruis regelen/instellen? Ik zie bij de optie geavanceerd slechts een kruisje geselecteerd staan.

Robin
:(

Singleplayer of multiplayer? Vaak is dit te regelen met een mod (zoals aangegeven in de link).

Hoi,

Ik heb het met singleplayer en multiplayer.

Ik heb een paar van die crosshairs gedownload, maar hoe je deze kan instellen weet ik ook niet.

groet,

Robin

Verschillende crosshairs zijn meestal niet in het menu options in te stellen, die activeer je door een mod in het spel aan te brengen.
In dit geval bestaat de mod uit een pk3-bestand (link boven), door die in de main map te plaatsen wordt de mod meteen geactiveerd, plaats je dit bestand uit de main-map, verdwijnt de crosshair weer.
Wil je in jou geval het crosshair verwijderen, zul je het pk3-bestand moeten opzoeken in main map wat deze mod activeerd, en deze verwijderen.

Hallo beste helper,

Het probleem is dat ik nog steeds dat rode richtvizier hebt. Ik heb de pk3-bestanden met de term crosshair verwijdert uit de map main, maar dat helpt niet.

Is er een andere manier om te achterhalen hoe die rode crosshair gevonden kan worden, zodat ik die kan verwijderen?

groet,

Robin
:confused:

Volgens mij is de rode crosshair de default crosshair van Mohaa. als je hem wil verwijderen zul je moeten gaan zoeken in de originele pk3 bestanden van het spel...
Om deze aan te passen neem je een andere crosshair (het pk 3 bestand) en die plaats je in je Main folder.
Daarna hernoem je hem zodat hij alfabetisch gezien onderaan komt te staan. (veel mensen plaatsen er dan 1 of meerdere z-en voor). zodra mohaa start laadt hij namelijk de pk3 op alfabetische volgorde in waardoor deze crosshair als laatste ingeladen word.

Inderdaad, dit trukje werkt! Heb nu user crosshair gewijzigd in zzzzzzusercroshair en heb nu een groen kruis. Ga nu proberen een crosshair te vinden die een betere kleur heeft, wit of zo.

dankjewel

groet,

Robin

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan