right-click protection

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipflipsen

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2001
Hallo, ik heb op mijn site een right-click javascript geplaats.
Dit werkt goed, maar mijn site bestaat uit een aantal pagina's, en men komt daar d.m.v. een button.
Nu heeft iemand mij laten zien, hoe je toch de source-code kunt bekijken.
Dit doe je door de shift-toets ingedrukt te houden, en dan op een button te klikken.
De betreffende pagina wordt nu in een nieuw venster geopend, en de right-click protection werkt nu niet meer.
Is het mogelijk om via een javascript de "shift-toets" uit te schakelen?

het kan ook gewoon met de toets naast de ctrl... ;)
maar de bron kun je ook via beeld -> bron bekijken ;)

Geplaatst door aaajeetee
het kan ook gewoon met de toets naast de ctrl... ;)
maar de bron kun je ook via beeld -> bron bekijken ;)
Inderdaad, zie dat maar is weg te krijgen!

Oke, dat weet ik wel, maar als je via beeld en bron gaat kijken, dan zie je alleen maar de bron van de index, en niet die van de individuele frames.

In de index staat niet zoveel.

Het is niet zo, dat men niet mag kijken, of dat men geen plaatjes zou mogen downloaden van mijn site.
Het gaat er gewoon om, om te zien of het mogelijk is, om ook bepaalde toetsen uit te schakelen via een script.

Geplaatst door flipflipsen
Oke, dat weet ik wel, maar als je via beeld en bron gaat kijken, dan zie je alleen maar de bron van de index, en niet die van de individuele frames.
Als ik kan zien hoe jou frame is opgebouwd dmv bron, is het ook makkelijk om de onderliggende pagina's op te vragen. En dus ook de bron!

Geplaatst door headout

Als ik kan zien hoe jou frame is opgebouwd dmv bron, is het ook makkelijk om de onderliggende pagina's op te vragen. En dus ook de bron!
idd...je haalt gewoon de .htm(l)'s uit de bron, je gaat daarheen, je bekijkt de bron en zo kun je ook die plaatjes e.d. kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan