• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rij automatisch kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bernie Rubble

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2024
Een werkblad met 2 tabellen,
één tabel met algemene gegevens van verschillende medewerkers, de andere tabel, enkel de gegevens van mezelf.

Uit diverse rijen die elk zijn ingevuld door de respectievelijke mensen met elk hun eigen initiaal, zou ik graag enkel de rij met mijn initialen (BW) automatisch willen gekopieerd zien naar de 2é tabel. De bedoeling daarvan is dat ik dan gewoon een printscreen van die betreffende tabel kan doorsturen naar de betalende instantie, op deze manier hoeven ze zelf niet te filteren welke bewegingen van mezelf zijn.

Verdere uitleg heb ik geplaatst op het excelbestand zelf.

Mag ik jullie alvast op voorhan bedanken...

Er worden geen namen vermeld, enkel initialen van mensen.

Bijlagen

Het is jammer dat je samengevoegde cellen gebruikt.
Mijn optie met power query.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Begin met het verwijderen van alle samengevoegde cellen. Dat is enkel nodig als je van excel een kleurboek wil maken.

Bijlagen

Begin met het maken van Listobjects (echte tabellen).
In het bestand al voor je gedaan.
Hier hoef je alleen maar op het knopje te drukken.

Bijlagen

Bedankt mensen,

ik ben een 57 jarige autodidact in de excel wereld, mijn kennis gaat maar zover.
Ik zal met veel enthousiasme jullie oplossingen bekijken en uitproberen, ik laat weten wanneer ik het volledig heb geïmplementeerd in mijn origineel blad...!

Nogmaals mijn dank...!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan