• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rij invoegen en invullen door middel van formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddy_v

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Hallo,

Is het mogelijk om doormiddel van een formule in een cel een rij te laten tussen voeren en te laten invullen?

Als in mijn voorbeeld een cel F3 is ingevuld en dus niet leeg is!! kan ik dan met een formule controleren op of deze tijd ongelijk is aan H3. En zo ja
Kan ik dan automatisch een rij tussen 2 en 3 invoegen met de zelfde opmaak als rij de andere rijen?? en dan ook nog eens de volgende gegevens laten invullen in de tussen gevoegde rij?
Cel A = Leeg
Cel B = Administratie E-Portal
Cel C = 25
Cel D = gelijk aan Cel D van de rij erboven
Cel E = (wordt automatisch ingevult)
Cel F = Leeg
Cel G =gelijk aan Cel H van de rij erboven
Cel H = gelijk aan Cel F van de rij eronder
Cel I t/ m ... .worden automatisch ingevult

Ik hoop dat het een beetje duidelijk verwoord is..

Bijlagen

Als in mijn voorbeeld een cel F3 is ingevuld en dus niet leeg is!! kan ik dan met een formule controleren op of deze tijd ongelijk is aan H3.
..

Ja

En zo ja
Kan ik dan automatisch een rij tussen 2 en 3 invoegen met de zelfde opmaak als rij de andere rijen?? en dan ook nog eens de volgende gegevens laten invullen in de tussen gevoegde rij?
..

Dat wordt VBA-werk; heb je geen praktischer idee dan t in laten voegen van een regel?

Nee helaas ik zie geen andere oplossing.

Uit deze lijst wordt een andere tabel opgebouw. En voor deze tabel is die extra rij dan heel belangrijk. Dat zijn namelijk uren die niet onder een call nummer vallen en dus apart in een rij vermoemt moeten wordt.

Of het wordt handmatig een rij tussen voegen. Maar daar hebben we toch de PC voor ;)

Ik zal veel tijd kwijt zijn om dit af te handelen, want ben een beginner mbt VBA. Wellicht kan iemand anders je verder helpen. Succes! :thumb:

Ok in ieder geval bedankt voor je reactie..

Wat beteft VBA sta ik ook nog in de kinderschoentjes :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan