• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rij invoegen limiet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvandertol

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2021
Goedenavond,
ik heb bijgevoegd bestand mijn collega gekregen. Hij stelt dat dit bestand niet beveiligd is. Toch lijkt het erop dat ik maar maximaal X aantal rijen kan invoegen. Kan iemand mij aangeven of dit bestand beveiligd is ? of is het een formule die ik niet mee kopieer als ik een rij invoeg?

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie,

grt patrick

Bijlagen

Waarom zou je rijen ( waar ?) invoegen ?
Excel heeft de dynamische tabel ingebouwd.

Ik wil bv 40 taken ipv 25 uitvoeren. Als ik een extra taak wil invoegen kleurt de ghantt chart rood en worden ook alle regels rood. Net of ik geen taken mag toevoegen.

grt patrick

Ik zie niet wat je bedoelt hoor. Wel zal je de formules zelf moeten kopieren die rechts staan.

Als ik een rij probeer in te voegen, tussen regel 9 en 33, dan worden alle taken rood.
Ik trek de bovenste regel door naar onderderen. Is dat wellicht verkeeerd en moett ik gewoon de bovenste regel in de nieuwe regel plakken?

grt Patrick

Waarom neem je geen kontakt op met de producent van dit werkboek ?

Op slot i.v.m. inbreuk op andermans rechten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan