Goedemorgen,
Ik zit momenteel met een probleempje bij het kopieren van een rij. Ik zou bepaalde gegevens uit een rij willen kopieren en onderaan een nieuwe id maken met dezelfde data reeds ingevuld.
Momenteel heb ik het volgende, maar dit werkt niet. Weet iemand waar ik fout ben of hoe ik het op een andere manier kan doen?
Ik zit momenteel met een probleempje bij het kopieren van een rij. Ik zou bepaalde gegevens uit een rij willen kopieren en onderaan een nieuwe id maken met dezelfde data reeds ingevuld.
Momenteel heb ik het volgende, maar dit werkt niet. Weet iemand waar ik fout ben of hoe ik het op een andere manier kan doen?
Code:
Type_Id = DLookup("Id", "tbldocumenteigenschappen", "old = '" & Type_Old & "' ")
dbs.Execute "INSERT INTO tblDocumenteigenschappen (Auteur,Revisie, Eigenaar, Type_Document, Onderdeel, Documentcode, Tekeningnummer, Opmerking) " & _
"SELECT Auteur,Revisie, Eigenaar, Type_Document, Onderdeel, Documentcode, Tekeningnummer, Opmerking FROM tblDocumenteigenschappen WHERE (Id = '" & Type_Id & "')"