• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rij kopieren naar ander werkblad vanuit filter

Status
Niet open voor verdere reacties.

japdonk

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2012
Hallo,

Ik ben op zoek naar de formule voor het kopieren van gegevens uit een auto filter naar een ander werkblad.
Ik heb een lijst met gegevens, zown 15 rijen. Maar van 2 daarvan moet ik de gegevens kopieren, zeg rij 3 en 7.

Ik heb dus eerst gefilterd, en dan wil ik dmv een macro dat alleen de gefilterde gegevens uit rij 3 en 7 gekopiert worden naar een ander werkblad.

Wie kan mij helpen?

Alleen als je een bestandje upload, denk ik dat er wel helpers toehappen. :D

@ japdonk

Als dat jouw reactie is omdat je na 40 min nog geen reactie hebt gekregen :(:(:(
We zijn hier nog steeds allemaal vrijwilligers, dus een beetje geduld is hier zeker op z'n plaats

Laatst bewerkt:
Je bedoelt de reactie nice try?

Dat was een reactie op iemand die mij probeerde met het antwoord naar een gok site te lokken. Zijn reactie is verwijderd.
Ik ben me ervan bewust dat iedereen vrijwilliger is hier en stel dat zeer zeker op prijs. Daarbij heb ik alle geduld van de wereld hoor :)

Wilde overigens de vraag sluiten, want het is me via een andere weg gelukt!

Gewoon door het opnemen van de volgende actie.

De rijen selecteren die je wilt kopieren > F5 > Go to > Special en dan de zichtbare rijen selecteren.

Vervolgens kopieren naar het nieuwe werkblad

Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan