• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rij verbergen in formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rogierasd

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2006
Wie kan mij helpen aan een formule die bijv: rij 7 verbergt in een sheet als bijv: vakje E7 0 of leeg is?

Dankje!!

Rogier:confused:

Wanneer zou dit moeten gebeuren?
Als je het document opent
of als cel 7 veranderd
of als je ergens anders iets verandered waardoor de formule in cel 7 0 wordt.

In alle situaties kan het, volgens mij, alleen breikt worden door een regel vba in je document op te nemen.

als ik een 1 in vakje E7 invul, wordt rij 7 ingevuld vanuit een ander blad, maar als ik 0 of niks invul in vakje E7, vult ie rij 7 niet. Dat gaat goed, maar de lege rij 7 moet dan ook onzichtbaar blijven. Dat lukt me niet...

Om het op te lossen zonder VBA is misschien Voorwaardelijke Opmaak een mogelijkheid om tegemoet te komen aan uw wens.

Cobbe

Laatst bewerkt:
voorwaardelijke opmaak is te gek, maak de rijen moeten er echt tussenuit vallen, zodat ik onder elkaar alleen de gevulde rijen zie.. en niet met lege rijen tussendoor....

Ik zou gebruik maken van een auto filter op kolom E. Zo hoef je ook geen gebruik te maken van macro's

Dat is geen code, dat is gewoon standaard optie.
Selecteer de eerste rij en ga naar menu Data, kies vervolgens voor Filter -> Auto Filter

Wat er nu gebeurt is dat voor alle kolommen een pull down menutje komt. In dit menu kan je de items selecteren die daarin voorkomen, zodat je die waarde ook filtert.

Voor je eigen optie zal je moeten kiezen voor Aangepast zodat je kan filteren op Leeg EN 0.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan