skystormer
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mrt 2011
Beste mensen,
Ik ben aan het puzzelen om adhv een selectievakje een rij te verbergen. Dit ook nog in combinatie met een bepaalde waarde gegeven in een andere kolom.
In bijgevoegd voorbeeld wil ik dat als kolom J is aangevinkt en in kolom I de tekst "ingevoerd" of "afgekeurd" staat dat dan de gehele rij verborgen wordt.
Bekijk bijlage Forecast verzoeken test.xlsx
De volgende zaken probeer ik nog uit te komen, maar om te voorkomen dat ik later hier aparte topics voor aanmaak zet ik ze er al wel bij. Het bestand valt of staat op het bovenstaande verzoek.
Verder zoek ik een formule welke in kolom A de huidige gebruiker (auteur) weergeeft op het moment dat in kolom C een waarde wordt ingevoerd.
Ik kolom B wil ik via
op het moment dat een waarde wordt ingevoerd in kolom C dat deze formule wordt uitgevoerd. (en vervolgens de formule verwijdert) Of gewoon de huidige datum invoert.
Verder in kolom J moet als in kolom C een waarde is ingevuld een selectievakje ingevoegd worden.
Als iemand mij op weg wil helpen zou dat geweldig zijn.
Groeten,`
Aanpassing
Huidige gebruiker plaatsen gevonden.
Vervolgens met de formule =Gebruikersnaam() krijg ik de huidige gebruiker.
Nu alleen nog die formule er automatisch uit krijgen. (van dit onderdeel)
Ik ben aan het puzzelen om adhv een selectievakje een rij te verbergen. Dit ook nog in combinatie met een bepaalde waarde gegeven in een andere kolom.
In bijgevoegd voorbeeld wil ik dat als kolom J is aangevinkt en in kolom I de tekst "ingevoerd" of "afgekeurd" staat dat dan de gehele rij verborgen wordt.
Bekijk bijlage Forecast verzoeken test.xlsx
De volgende zaken probeer ik nog uit te komen, maar om te voorkomen dat ik later hier aparte topics voor aanmaak zet ik ze er al wel bij. Het bestand valt of staat op het bovenstaande verzoek.
Verder zoek ik een formule welke in kolom A de huidige gebruiker (auteur) weergeeft op het moment dat in kolom C een waarde wordt ingevoerd.
Ik kolom B wil ik via
Code:
=vandaag()
Verder in kolom J moet als in kolom C een waarde is ingevuld een selectievakje ingevoegd worden.
Als iemand mij op weg wil helpen zou dat geweldig zijn.
Groeten,`
Aanpassing
Huidige gebruiker plaatsen gevonden.
Code:
Function Gebruikersnaam() As String
Gebruikersnaam = UCase(Environ("username"))
End Function
Nu alleen nog die formule er automatisch uit krijgen. (van dit onderdeel)
Laatst bewerkt: