Wie kan mij helpen?
Ik heb een excel bestand met meerdere tabbladen.
Op het eerste tabblad staan heel veel gegevens die middels een knoppen gesorteerd kunnen worden op diverse kolommen.
Nu heb ik een tabblad toegevoegd die middels formule =blad1!A2 (dit geld voor 5 kolommen omdat ik voor dit nieuwe tabblad niet meer gegevens nodig heb) gegevens automatisch overneemt van tabblad 1.
In het nieuwe tabblad waar dus die 5 kolommen automatisch gevuld worden maar ook automatisch gesorteerd worden zodra op tabblad 1 op een van de knoppen wordt gedrukt, wil ik dus gegevens toevoegen die ook automatisch mee gesorteerd worden met die eerste 5 kolommen.
Ik heb al veel gelezen op het forum, maar deze nog niet tegengekomen en ik geen flauw benul heb hoe dit op te lossen mijn vraag hier.
Alvast bedankt voor de moeite.
Jack
Ik heb een excel bestand met meerdere tabbladen.
Op het eerste tabblad staan heel veel gegevens die middels een knoppen gesorteerd kunnen worden op diverse kolommen.
Nu heb ik een tabblad toegevoegd die middels formule =blad1!A2 (dit geld voor 5 kolommen omdat ik voor dit nieuwe tabblad niet meer gegevens nodig heb) gegevens automatisch overneemt van tabblad 1.
In het nieuwe tabblad waar dus die 5 kolommen automatisch gevuld worden maar ook automatisch gesorteerd worden zodra op tabblad 1 op een van de knoppen wordt gedrukt, wil ik dus gegevens toevoegen die ook automatisch mee gesorteerd worden met die eerste 5 kolommen.
Ik heb al veel gelezen op het forum, maar deze nog niet tegengekomen en ik geen flauw benul heb hoe dit op te lossen mijn vraag hier.
Alvast bedankt voor de moeite.
Jack