• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen en kolommen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

blank018

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2011
Hallo,
een probleem met excel; ik heb een zeer grote dataset met metingen op tijdstip 4, 9 en 13. Deze tijdstippen staan in een kolom onder elkaar. Ik wil ze echter in een rij naast elkaar hebben met de meetgegevens daaronder als kolom. Heb het nodig om in een ander programma herhaalmetingen te kunnen vergelijken. Soms valt er ook een jaar uit dat bij tijdstip 4 wel gemeten is en bij tijdstip 13 niet, dergelijke cellen moeten worden overgeslagen.

Ondertussen behoorlijk handig met pivottables maar ik wil de WAARDE vd oorspronkelijke cel, en geen geaggregeerde informatie zoals een product, gemiddelde, of wat dan ook.
Het moet zeer eenvoudig zijn maar het lukt mij niet.

NB bestandje geprobeerd toe te voegen maar lukt niet met twee verschillende browsers .

welkom

blank018,

welkom op Helpmij.nl.

Je vraag is al heel wat keren gelezen, maar niemand heeft gereageerd.
Dat betekent meestal dat de vraag niet duidelijk is.
Je geeft aan dat het niet gelukt is een bestand als bijlage te posten.

Mijn vraag is dan:
waarom is het niet gelukt?
-is het bestand wellicht te groot?
Probeer het dan eens met een nagemaakt uitreksel van je bestand of zip of rar het bestand.
-weet je dat uploaden gaat via de daarvoor bestemde knop met de paperclip (vlak boven het veld waar je je vraag hebt getypet?

Haije bedankt voor je reactie.
Je hebt vast gelijk. Ja ik heb de paperclip geprobeerd.
Ik heb gelukkig zelf de oplossing nu kunnen vinden voor mijn probleem.
Hoe kan ik dit topic netjes afsluiten?
mvg
blank018

bovenaan bij de eerste tekst die je getypet hebt kun je de status wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan