• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rijen en kolommen terug zichtbaar maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter rockx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rockx

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Ik heb een aantal kolommen en rijen verborgen, hoe kan ik deze terug tonen. Is er mss een optie waar ik standaard kan zetten alle rijen en kollomen tonen( inclusief die verborgen zijn)?

MVG

Alle kolommen selecteren, een rechtermuisklik en dan kiezen voor "zichtbaar maken".

ja lukt dus niet, ze komen niet terug. ik heb de eerste 40 kolommen verborgen zodus kan die niet selecteren, en als je heel het tabblad selecteerd kan je niet kiezen "zichtbaar maken"

Kun je op positie A (kolom A) niet kiezen voor invoegen en er dan 1 kolom aan toevoegen?Daarna de "truuk" uithalen.

Je moet klikken op het blokje tussen rij 1 en je eerste zichtbare kolom (links bovenaan).

Daarna kan je kolommen zichtbaar maken selecteren.

Joske

Om het hele blad te selecteren moet je klikken op het vakje boven de 1 en links van de kolomletters.

Dan kun je kiezen via Opmaak - Kolommen - Zichtbaar maken.

Cobbe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan