• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rijen kan ik niet verschuiven of invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickz

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2007
Ik krijg een foutmelding die ik niet eerder gezien heb. Weet iemand hoe je dit op kan lossen?

Bijlagen

• foutmelding.JPG
    foutmelding.JPG
    88,4 KB · Weergaven: 180
Door naar je laatste lege cel te gaan (bijvoorbeeld A35961), dan selecteer je alle cellen naar beneden toe (A65536) verwijder nu alle rijen.

Als je dat gedaan hebt op cel A1 klikken. Excel zal dan het bestand opnieuw bewaren (save).

Het staat ook beschreven in de foutmelding.

Nick,

Dit betekend dat je in de laatste rij van het werkblad nog een getal/opmaak/formule hebt staan
Hiervoor moet je crtl+end intoetsen en dan krijg je de laatste cel met een getal/opmaak/formule te zien.

wanneer je de rijen verwijderd vanaf waar niks meer staat is het geen probleem meer en kan je de toepassing wel gebruiken

als ik dat doe kom ik op rij65536 terecht. Daar onder zitten geen rijen. Is een grijs vlak. Ik snap dus niet wat ik moet wissen?

Een collega van mij had dit vorige week ook. Als je dan op CTRL+END drukt kom je bij de laatste cel die in gebruik was, ergens op rij 65535.

Die rijen waren helemaal niet in gebruik. Ik heb toen de tool bestandscompressie van Luc Heyndrickx (zie http://www.newbytes.be/ onder Excel (nr 16) geprobeerd, maar zonder resultaat.

Wat wel hielp was een stuk of 30 lege rijen te selecteren en die dan te verwijderen.

Sorry, ik weet verder ook geen oplossing.

Dus je hebt vanaf rij 1 tot en met rij 65536 allemaal ingevulde gegevens staan?

Dan ben je tot de ontdekking gekomen die ik enkele jaren geleden heb gedaan. Excel heeft een maximum en dit maximum is te klein:confused:

Je kan niet meer rijen invoegen en zal verder meoten gaan in een ander tabblad....spijtig genoeg

Dus je hebt vanaf rij 1 tot en met rij 65536 allemaal ingevulde gegevens staan?

Dan ben je tot de ontdekking gekomen die ik enkele jaren geleden heb gedaan. Excel heeft een maximum en dit maximum is te klein:confused:

Je kan niet meer rijen invoegen en zal verder meoten gaan in een ander tabblad....spijtig genoeg

dacht ik al... lekker dan! nouja niks aan te doen. bedankt iig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan