• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen met bepaalde kleur tekst verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wheel

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2009
Beste helpers,

Ik heb in een bestand twee tabbladen, Huidig en Oud (werknemers). Oud werknemers krijgen over de hele rij een rode tekstkleur.

Middels een macro was me dat gedeeltelijk gelukt, maar het wil niet helemaal zoals ik het bedoeld had. De voorwaarde krijg ik er niet in.

Kan iemand me hierbij helpen?

Bedankt, wheel

Bijlagen

Zonder je bestand bekeken te hebben, moet dit perse met een macro.

Als je werkt met een voorwaarde (aparte kolom), zonder kleur, is dit waarschijnlijk met formules ook wel op te lossen.

Heb je hier vragen of opmerkingen over, laat het gewoon even weten.

Nu gebeurt alles nog handmatig. Rij van rode tekst voorzien, knippen in blad1, plakken in blad2 en de ontstane lege rij in blad1 verwijderen.

In mijn bestand maak ik gebruik van een knop om de oud werknemers te verplaatsen op het moment dat het nodig is. Daarnaast dienen de ontstane lege regels te worden verwijderd.

Ik weet niet of beide vraagstukken met VO kunnen opgelost worden, maar houd me graag aanbevolen voor oplossingen. Met uitleg eventueel :o

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan