• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rijen mits voorwaarde automatisch kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remlo

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2011
Beste,

ik vraag me af of het mogelijk is om rijen mits een bepaalde waarde in een kolom automatisch te laten kopiëren naar een ander tabblad op een specifieke locatie.

Heb een voorbeeld bestandje bijgevoegd, hoop dat dit de vraag wat meer duidelijkheid geeft.

Bedoeling is dat wanneer er een X wordt geplaatst in kolom D (blad 1), deze rij wordt toegevoegd aan Blad 2, onder "opmaak volgende bestelling"

Bijlagen

Wieter,

dit werkt perfect, kan dit ook zonder de opmaak mee te nemen? Is niet zo belangrijk maar wel mooier.

alvast bedankt voor je oplossing.

dit is net wat ik zoek

dit is net wat ik zoek,
maar ik vind nergens terug welke code hiervoor ingegeven is ?
of hoe dit bekomen word.

in mijn voorbeeld bestand is te zien dat op "prestatie 2015" tabblad de gegevens worden ingevuld.
indien de Xcode F wordt gegeven wil ik dat deze gegevens in "factuur link" tabblad verschijnen. ( in de grijze cellen)

alvast dank voor de reactie.

Bijlagen

Hdenijs,

dit wordt bekomen met VBA, zelf ben ik daar ook niet zo in thuis.
Kies in lint "ontwikkelaars" ga naar visual basic en dubbelklik op Blad1.
Hier staat de code door Wieter gemaakt.
Heb het voor jou voorbeeldbestand willen aanpassen, maar sla daar toch zo maar niet in... ik snap de code toch blijkbaar niet helemaal.
Hopelijk reageert Wieter nog.

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan