• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen onderdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
Kan iemand mij helpen??

Ik heb een spreadsheet, waarbij de rijen die op nul staan wil onderdrukken (niet zien).

Ik zoek naar een formule waarbij:

"als zowel C, als D, als E als F allemaal gelijk zijn aan nul, dan wil ik de rij graag niet zien.

Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp!!

Johan

Bijlagen

Kan iemand mij helpen??

Ik heb een spreadsheet, waarbij de rijen die op nul staan wil onderdrukken (niet zien).

Ik zoek naar een formule waarbij:

"als zowel C, als D, als E als F allemaal gelijk zijn aan nul, dan wil ik de rij graag niet zien.

Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp!!

Johan

Zet in G2:

=AANTAL.ALS(C2:F2;0)

Voer door naar beneden.

Dan een Autofilter, met de 4tjes verborgen.

Wigi

Dank voor je reactie, maar dit is niet helemaal wat ik bedoelde.

Ik heb een nieuw voorbeeld ingevoegd, waarbij ik, als de hele rij nul is, de regel wil onderdrukken....

Kan dit??

Alvast dank voor jullie hulp!!

Johan

Ik heb een nieuw voorbeeld ingevoegd, waarbij ik, als de hele rij nul is, de regel wil onderdrukken....

Bij mijn weten heb je een nieuw voorbeeld geplaatst.

Je zal toch op de manier, die ik voorstelde, moeten werken, denk ik. Maar goed, ik wacht het attachment af. Kan je het ook niet zippen of rarren? Ipv ee, Word bestand mee te sturen.

Wigi

Ik begrijp niet waarom je mijn vorige oplossing niet goed vond / niet begreep.

In het nieuwe bestand moet je gewoon een Autofilter doen, met de vijven verborgen. Want als er een 5 staat, zijn er dus 5 nullen en moet er verborgen worden.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan