Revdutchie
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 nov 2009
Allereerst sorry voor de hoeveelheid vragen die ik de laatste weken stel. Pas sinds December probeer ik wat in VBA en snap er nog maar een beetje van. Daarom heb ik dus voor kerst 2 leerboeken gekregen, dus het moet langzaam beter gaan, maar waar ik nu aan werk moet begin januari af en dan heb ik me boeken nog niet uit.
Dan nu de vraag,
Ik heb een tablad en daarin staan in Kollom B 10 dropdown boxes onder elkaar.
Die boxen hebben alle 10 dezelfde waardes alleen naar aanleiding van de gekozen waarde
moet er op die rij weer andere dropboxen verschijnen. Dat statisch maken lukt me wel, maar nu dynamisch zodat de rij verandert naar aanleiding van de keuze in de box in kollom B.
Ik heb een voorbeeldje bijgevoegd (Daar staan maar 2 boxen in Kollom B, dat moeten er 10 of 12 worden.
Alvast weer bedankt voor de hulp.
PS als het af is zal ik het bestand hier plaatsen voor elke dartliefhebber.
Groeten,
Jacques
Dan nu de vraag,
Ik heb een tablad en daarin staan in Kollom B 10 dropdown boxes onder elkaar.
Die boxen hebben alle 10 dezelfde waardes alleen naar aanleiding van de gekozen waarde
moet er op die rij weer andere dropboxen verschijnen. Dat statisch maken lukt me wel, maar nu dynamisch zodat de rij verandert naar aanleiding van de keuze in de box in kollom B.
Ik heb een voorbeeldje bijgevoegd (Daar staan maar 2 boxen in Kollom B, dat moeten er 10 of 12 worden.
Alvast weer bedankt voor de hulp.
PS als het af is zal ik het bestand hier plaatsen voor elke dartliefhebber.
Groeten,
Jacques
Bijlagen
Laatst bewerkt: