Ik wil in mijn urenregistratie altijd een lege regel houden in deze regel kan ik ook altijd weer opnieuw mijn uren bijhouden. Omdat ik van boven naar beneden begin zit ik met het probleem om een macro te maken. Het was mij al wel gelukt om een macro te maken die dan een regel toevoegd op een vaste regel die jij toekent dmv selection.Insert=:x1Down, maar als ik dan de volgende regel toevoeg krijg ik dus de regel tussen bijvoorbeeld 18 en 19 februari in. En ik wil dat de regel toegevoegd wordt onder de datum van 19 februari!
Kan iemand mij helpen een macro te maken die als variabele een row heeft die een nieuwe regel toevoegd onder de laatste toegevoegde regel. Ik heb de formules e.d. op blad 2 staan dus dat kan ik zelf wel toevoegen.
Als iemand kan helpen heel erg bedankt ik heb hier zeker al 16 uur naar lopen zoeken en niets gevonden wat mij kon helpen!
Groet
CF.
Kan iemand mij helpen een macro te maken die als variabele een row heeft die een nieuwe regel toevoegd onder de laatste toegevoegde regel. Ik heb de formules e.d. op blad 2 staan dus dat kan ik zelf wel toevoegen.
Als iemand kan helpen heel erg bedankt ik heb hier zeker al 16 uur naar lopen zoeken en niets gevonden wat mij kon helpen!
Groet
CF.
Laatst bewerkt: