Hallo forumleden.
Ik wil voor mijn pensioenprogrammaatje (zie ook een eerdere vraag), de mogelijkheid bieden om de kolomkoppen in het Engels weer te geven.
Hiervoor heb ik eerst een macro gemaakt om de bewuste rijen (in het Nederlands) te verbergen, en daarna de macro gebruikt in mijn VBA-code.
Die code roep ik aan met de knoppen op het blad deelnemers
De kolomkoppen in het Engels staan in rij 3 en 4, die in het Nederlands in rij 5 en 6.
Dus als ik Engelse kolomkoppen wil, verberg ik rij 5 en 6. Rij 3 en 4 maak ik dan zichtbaar.
Als ik Nederlands wil, maak ik 5 en 6 zichtbaar en verberg 3 en 4.
Ik heb al geprobeerd via de help functie bij de foutmelding te achterhalen wat er aan de hand kan zijn.
Het enige wat ik kan bedenken is iets met beveiligingsinstellingen.
Maar volgens mij moet het gewoon werken zolang ik deze rijen niet blokkeer en rijen-opmaak toesta.
Volgens mij is het te simpel voor woorden, maar ik zie het niet.
Kan iemand mij verder helpen.
Alvast bedankt,
Groetjes,
Ger
Ik wil voor mijn pensioenprogrammaatje (zie ook een eerdere vraag), de mogelijkheid bieden om de kolomkoppen in het Engels weer te geven.
Hiervoor heb ik eerst een macro gemaakt om de bewuste rijen (in het Nederlands) te verbergen, en daarna de macro gebruikt in mijn VBA-code.
Die code roep ik aan met de knoppen op het blad deelnemers
De kolomkoppen in het Engels staan in rij 3 en 4, die in het Nederlands in rij 5 en 6.
Dus als ik Engelse kolomkoppen wil, verberg ik rij 5 en 6. Rij 3 en 4 maak ik dan zichtbaar.
Als ik Nederlands wil, maak ik 5 en 6 zichtbaar en verberg 3 en 4.
Ik heb al geprobeerd via de help functie bij de foutmelding te achterhalen wat er aan de hand kan zijn.
Het enige wat ik kan bedenken is iets met beveiligingsinstellingen.
Maar volgens mij moet het gewoon werken zolang ik deze rijen niet blokkeer en rijen-opmaak toesta.
Volgens mij is het te simpel voor woorden, maar ik zie het niet.
Kan iemand mij verder helpen.
Alvast bedankt,
Groetjes,
Ger