• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom haal je de code om de rijen te verbergen nu naar een lager gedeelte in de code?

Wat je nu uitvoert heeft nog een effect op je CSV file. Omdat ik je niet de oplossing op zich ga geven, want als ik dat doe leer je in feite niets bij, ga ik je verder helpen in pseudo code. Loop je nog tegen problemen aan, vraag gerust verder door. Maar zelf zoeken naar oplossingen en deze leren begrijpen gaat je in de toekomst meer profijt opleveren, vandaar deze aanpak, het is niet om je te pesten.

volgorde van code:

rijen verbergen op basis van waarde 0
sheet opslagen als csv bestand
sheet printen

binnen de code van het stukje "sheet opslagen als csv bestand" plaats je een if-ten(-else) constructie die een rij niet wegschrijft wanneer hij verborden is. De code hiervoor is

if DoelRij.hidden=false then
rij wegschrijven
else
niets doen
end if

Dus in je oorspronkelijke code enkel deze if-then-else structuur aanbrengen zonder delen van je code van plaats te veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan