• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack Nouws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Hallo

Nu kopieer ik met deze code 14 rijen. En ik zou heel graag hebben dat alleen de bovenste rij hiervan zicht baar blijft en dat de andere 13 rijen automatisch verborgen worden. Zou dat in de huidige code nog toegepast kunnen worden?

Met vr gr
Jack

Code:
Sub kopieer()
  Sheets("Deelnemerslijst").Range("A1:Y14").Copy Worksheets("Deelnemerslijst").Range("A65536").End(xlUp).Offset(1)
End Sub

Code:
Sheets("Deelnemerslijst").Range("A2:Y14").EntireRow.Hidden = True

Code:
Sheets("Deelnemerslijst").Range("A2:Y14").EntireRow.Hidden = True

Hallo Wigi

Ik heb een invoer bereik in de cellen A1 tot Y14. Als deze cellen gevuld zijn dan kopieer dit bereik in zijn geheel naar beneden. En het is dan de bedoeling dat er maar 1 regel zichtbaar blijft van dit kopie.(ik wil later wel kunnen zien wat er in de verborgen rijen staat) Met jou code wordt het orgineel verborgen en dat is net niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat er 1 regel van het kopie zichtbaar blijft.

Met vr gr
Jack

Laatst bewerkt:
fff snel gemaakt.

Code:
Sub kopieer()
  Sheets("Deelnemerslijst").Range("A1:Y14").Copy Worksheets("Deelnemerslijst").Range("A65536").End(xlUp).Offset(1)
  Sheets("Deelnemerslijst").Range(Range("A65536").End(xlUp).Row - 12 & ":" & Sheets("Deelnemerslijst").Range("A65536").End(xlUp)).Row.EntireRow.Hidden = True
End Sub
Bovenstaande code verbergt de kopie van de regels.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

fff snel gemaakt.

Code:
Sub kopieer()
  Sheets("Deelnemerslijst").Range(Range("A65536").End(xlUp).Row - 12 & ":" & Sheets("Deelnemerslijst").Range("A65536").End(xlUp)).Row.EntireRow.Hidden = True
End Sub

Sorry maar die code van jou doet het niet hoor.

Met vr gr
Jack

En zo?

Code:
Sub kopieer()
  Range(Range("A65536").End(xlUp).Row - 12 & ":" & Range("A65536").End(xlUp).Row).EntireRow.Hidden = True
End Sub

Met vriendelijke groet,

Roncancio

QUOTE=Roncancio;2616105]En zo?

De eerste keer gaat het goed maar als ik het voor de tweede keer doe dan ben ik weer een stuk van het orgineel kwijt.(verborgen) Hij overlapt dan de verborgen rijen.

Met vr gr
Jack

Bijlagen

Laatst bewerkt:
zo gaat het beter.

Code:
Sub kopieer()
  Sheets("Deelnemerslijst").Range("A1:Y14").Copy Worksheets("Deelnemerslijst").Range("A" & ActiveSheet.UsedRange.Rows.Count).Offset(1, 0)
  Range("A" & ActiveSheet.UsedRange.Rows.Count - 12 & ":" & "A" & ActiveSheet.UsedRange.Rows.Count).EntireRow.Hidden = True
End Sub

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Roncancio;zo gaat het beter.

Ik heb het gezien en het werkt prima zo :thumb:
Alleen aan dit soort formules kom je als leek nooit achter :confused:

Met vr gr
Jack

Ik heb het gezien en het werkt prima zo :thumb:
Alleen aan dit soort formules kom je als leek nooit achter :confused:

Met vr gr
Jack

Gewoon een kwestie van proberen en stap voor stap werken.

Gaarne de vraag op opgelost zetten (rechts onderaan de pagina).
Bvd.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan