• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rijen verwijderen uit kolom A ahv opdracht combobox

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericabt

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Ik heb al een heel deel van dit forum doorzocht mbt rijen verwijderen onder bepaalde condities, maar het staat er net iedere keer niet bij, of ik doe iets verkeerd.

wat ik wil is het volgende:
Door middel van een combobox wordt er in kolom A op diverse plekken een cijfer weergegeven. Wordt dit cijfer nu 1, dan wil ik de betreffende rij verbergen. Als dit cijfer (door gebruik combobox) vervolgens weer verandert (dus alles behalve 1) dan moet die rij weer zichtbaar worden.

Ik heb een voorbeeldje bijgevoegd om eea te verduidelijken.

met vriendelijke groet,

Bijlagen

ik heb geen Excel 2007 dus ik kan niet kijken naar je probleem, maar volgens mij heb je het over rijen verbergen, en niet over verwijderen, aangezien je wilt dat de rijen opnieuw opgeroepen kunnen worden...

hallo,

Ik bedoel inderdaad rijen verbergen.

Ik heb opnieuw een bestand toegevoegd, nu met een extensie van vroegere versies. Ik hoop dat iemand mij het stukje VBA-code kan leveren, of doorlinken naar een forumonderwerp, dat mijn antwoord geeft, want zelf heb ikhet niet gevonden.

alvast bedankt.

eric

Bijlagen

Eric , is het nu met een combobox dat je wil werken of met een vervolgkeuzelijst ? .

Maak ni veel uit in het bestandje heb ik ze beiden ingezet bekijk het en test het ;)
Voor het aansturen van de combobox staat er een macro code achter je blad1 , en vervlog in de module2 , let op ze maken beiden gekruik van de ( sub tekst1 / 2 / 3 / 4 !! )

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan