• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen zien en verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.Weenink

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
Wie kan er mij helpen met een bestandje wat ik met veel pijn en moeite heb gemaakt
maar eigenlijk nog niet werkt zo als ik het wil.
Als ik het excel progje open, heb ik het zo gemaakt dat er in de menu balk een knop print overboeking komt, en als men hier dan op klik, komt er een user form waar ik aan kan geven welke rijen ik wil printen, en hier zit het probleeem ik wil graag meerdere opties aan kunnen zetten zodat ik zelf een keuze kan maken uit meerdere items en niet maar een item zodat er meerdere rijen geprint kunnen worden
Ook loopt het progamma thuis wel maar op het werk loopt het vast, en ik snap niet hoe dat komt

Wie kan /wil mij hiermee helpen
bvd

Bijlagen

Bij mij is er geen knop te zien.

Herwerk ook je macro's; de code die de macro recorder genereert, is niet echt super te noemen...

Wigi

Geacht Wigi Ik vind het vreemd dat bij jou de knop niet te voorschijn komt, progje overal geprobeerd en heb toch altijd de gemaakte knop in de menubalk naast de help knop, je hebt denk ik 100 % gelijk dat dit niet de schoonheidsprijs verdient maar als volslagen leek in het VBA gebeuren en gezien de tijd die ik er al aan gespendeerdt heb en het niet meer voor elkaar krijg heb ik deze vraag toch maar gesteld op de helpmij site hopende dat iemand hier een antwoordt op heeft dus ik probeer het nopg maar eens een keer

Laat ik je direct geruststellen, het lag aan mij dat die knop er niet kwam. Nu heb ik hem wel.

Ik probeer straks je vraag te doen.

Wigi

Regels Verbergen

Laat ik je direct geruststellen, het lag aan mij dat die knop er niet kwam. Nu heb ik hem wel.

Ik probeer straks je vraag te doen.

Wigi

Beste Wigi, misschien ben je het vergeten maar..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan