Ringtone koppelen aan contact

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChrisG

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2007
Hoi,

Ik heb een Nokia N95 met nieuwe software, als ik echter een ringtone wil toevoegen aan een contact krijg ik alleen de beide mogelijkheden: beltone downloaden en standaard beltone. Het moet toch mogelijk zijn verschillende contacten te kopppelen aan verschillende ringtones, bv mp3tjes of standaard Nokia ringtones.

Iemand een idee?

B.V.D.

de contacten zijn wel op de telefoon opgeslagen en niet op de sim kaart ?

hoe je dat bij de nokia kunt zien weet ik niet.
maar pak anders eens een kaartje van een ander...ouder of vriend/vriendin dan zie je het snel genoeg.

Voor zover ik het kan zien staan ze in het telefoongeheugen, en niet op de Sim kaart of de geheugenkaart.

Opgelost!!

Ik heb via een hoop browsen in diverse fora, de oorzaak en de oplossing gevonden!!

De oorzaak is de hoeveelheid MP3 tjes die ik op het kaartje heb staan (1200+).
Als er teveel muziek op de kaart staat, worden de nummers niet meet geladen bij de keuze Contacten -> (contact kiezen) -> Opties -> Beltoon.
De oplossing is dan, de telefoon aan je computer hangen via USB, gegevensoverdracht. De kaart is dan niet beschikbaar via de telefoon. Als nu de bovenstaande keuzes gemaakt worden, krijg je wel de ringtones om uit te keizen. (de gewenste ringtone moet dan uiteraard wel in het geheugen staan en niet op de kaart)

Opgelost dus, eindelijk ringtone "Its the wive"!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan