Rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas94

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Hallo,

Ik weet niet of dit de beste plek is voor deze vraag, maar dat leek mij wel.
Ik heb onlangs 2 cd's gekocht, die niet te rippen zijn. Niet met iTunes en niet met windows media player. Wat er gebeurt, is dat de liedjes wel in een lijst verschijnen, maar elk ''liedje'' duurt maar 1 seconde. Kan iemand mij helpen?

Mvg,

Thomas

Reactie

Hoi,
Heb daar ook zo'n hekel aan. Leuke cd's die je niet kunt gebruiken:(. Best jammer!
Maar ik gebruik een programma genaamd Audiograbber, en die heeft er nog nooit problemen mee gehad. Missschien ligt het aan mij dat ik altijd de goede cd's heb, of het werkt. Dat 2e denk ik. Bij Audiograbber (wat best handig is) zoekt hij automatisch de titel en de artiest en alle andere dingen erbij. Dat is best handig, vooral als je het met dvd's moet doen. Dan staan er nogal veel op XD. De site kan je vinden als je hier klikt. Als je meer problemen hebt, zeg het me dan even.

Greetz,
Habby

Super Habby, kan alle problemen aan!

Beiden bedankt voor jullie reactie! Ik moet eerlijk zeggen dat de eerste reactie geen goede oplossing heeft geboden, maar toch bedankt! Prutsen met plakband zie ik mezeld nog niet doen. De tweede ben ik nu aan het proberen. Ik laat het horen als het gelukt is

AnyDVD kan beveiligde audio CD's kopiëren. Dit programma wordt ook genoemd in de commentaren die staan in de link die coolkil gepost heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan